Och nu var visst helgen slut..

Tycker inte jag har fått gjort nånting!!

Fick iaf bakat julgodis med Nina & Emilie igår,
jag bakade blåbärskola som är kletig och läskigt blå =)
Ska göra klart baylieskulorna i morgon eller på tisdag tänkte jag..
Julen ska spenderas hemma hos mamsen som vanligt, skönt att slippa åka!
Vovvsarna ska självklart med och vi ska sova över där med tänkte vi.
Aldrig fel att åka hem till mamma och få var liten ett tag ;)


I morgon ska vi åka till gekås, jag &  mor.
Ska handla de allra sista paketen tänkte jag!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: r2

Måste säga att jag blev nyfiken på både den blåa blåbärskolan och det andra godiset. Har inte ens gjort knäck än.

Fast det är ju inget hundgodis - får räcka med torkad lever ;)

God Jul på er

Postat av: Lotta

Låter som gottit godis! :O)

Hoppas ni överlevde dagen på Gekås.

God Jul från mig och grabbarna!



Kram kram

Postat av: CHRISTEL

GOD JUL!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback