Julafton!

Ja det blev ju inte riktigt som det var tänkt men en ganska bra jul ändå. Lite flängade fram och tillbaka för Frökens promenader men vad gör man inte för sitt norska fullblod?

Åkte upp sista gången halv tio och gick med henne och byttade kläder innan jag åkte till mamma igen. Både jag & Henke sov över så det vara ganska mysig att vara (nästan) hela familjen samlad! Sov gott i mina gamla säng i mitt gamla rum =) Vovvarna trivdes också ypperligt!

Fick precis vad jag hade önskat mig, ett par chaps och ABBA-singstar! Har redan hunnit prova det med, skitkul när man kan alla låtar och så =) Chapsen ska jag nog inviga i morgon på Linda, har lösa planer på att rida en runda. Får se hur vädret hade tänkt uppföra sig!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: R2

God fortsättning!

skönt att höra att du är vid gott mod trots motgångar. Håller tummar och tassar för fröken.



Abba låter nåt det! inget för nån klubbträff - synd

lite sånt hade vi behövt för att inte ta oss på sånt allvar hela tiden?

kram på dig - er från oss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback