Inte dräktig - Ännu en gång

Fröken var tom, så tom som ett urdrucket mjölkpaket.. Skönt att veta iaf, nu är det "bara" att ta nya tag inför sommaren...

Dags för vårt första stallmöte sen jag flyttade hit för 3 år sen, hoppas allt går lika smidigt som det har gjort förr.
(Och att jag slipper ha hästarna när jag jobbar sent *hihi*)
Om inte annat så är det nice att bara fika och få lite sällskap i stallet igen.
Kan sakna Fägrilt ibland, just det där när vi var ett par hästägare så man nästan alltid hade någon att prata med när man var där. Nu har jag ju bara Jan som nästan aldrig har tid med sin häst.
Man kan nästan tycka att jag flyttade hit min häst och fick en till på köptet.. =)




Lite inspirerad av Lotta som hade med nationalteatern i sin blogg så kommer här en nationalteatern-låt fast med Thåsttröm istället... Den är himlans fin!
 


Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Kul att jag kan inspirera! ;O) Haha!

Postat av: Anonym

NEEj! Satans oxå! jaja det får väl bli en guling nästa år i stället ;-)

Postat av: Jenny

Hej! Nä, själv gillar jag oskarström. Så jag hoppas verkligen lägenheten blir min. Molly ska börja gå hos Birte nu nästa vecka. Hon har haft otur med mycket skador i år. Hoppas hon blir bättre. Vad kul att du ska ta en kull valpar på Ella!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback