Hästbyte?!

Anna ringde mig idag, hon hade läst om Fröken här i bloggen och var nog lite nyfiken ;-)

Iaf så kom hon med ett förslag, vi ska byta häst tills Fröken är frisk igen!
Frökis får gå med Casskad hos Anna och ha semester och bli uppvakad av sin boyfriend
och Annas lilla islandsflicka Vindstjärna får flytta hit och gå i skola under tiden.

Tanken är att hon ska iaf vara riden i alla gångarter innan hon åker hem
men det ska nog inte vara några problem!
Kände lite på henne uppe hos Anna idag och hon är riktigt rolig att jobba med,
väääldigt lyhörd och känslig!

Hon fick ha sadel på sig och så skulle jag hänga lite på henne tänkte jag.
Men sadeln gled bara på sniskan så jag la över benet och satt på henne istället,
inga problem tyckte Vindstjärna men hur ska jag kunna gå när du sitter där?
Efter lite övertalning kunde hon gå också!
Duktig flicka!!!

Ska bli riktigt spännande detta!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: R2

Låter onekligen spännande. Vilket vackert namn! Lycka till!

Glöm bara inte bort att vi har två hundar smo ska klara inträdesprovet ;o)

Postat av: Anonym

Låter ju jätte bra med byteriet!!! :-)

jag kan köra popp imorrn efter kl 13..har lite att dona med på f-middagen..men popp går ju fort att träna så mörkret hinner inte komma :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback