Chewing-gum

Fick shoppat en massa snyggt på ge-kås. Det jag är mest nöjd med är mina pinnar som lyser ;) De är faktiskt jättesnygga! Men tråkigt nog så är där så sjukt mycket folk nu innan jul, att man aldrig lär sig att åka dit senare =P




Kicki var uppe och tog blodprov på Fröken i lördags, både för blodvärdena och så tog hon ett till för att kolla dräktighet. Så nu hoppas hoppas hoppas jag att det ska vara positivt! Jag är så föl-sugen nu, vill ju en egen liten ulltott!




Planen med Ellis valpar går vidare, ska åka och hälsa på två killar i Ljungby nu om ett par veckor. Ska man chansa & välja oprövat med bra linjer bakom? Eller ska man "fega" och satsa på ett säkert kort som man vet lämnar bra med Ellas linjer? Ahh så spännande! Ska fylla i och skicka in pappren om kennelnamn idag med tänkte jag.. Har fått brainstorma en hel del! Någon som har ett bra förslag så mottages det tacksamt!




Annars gör jag inte många knop idag, är rätt seg. Sovit skitdåligt i natt, ensamt och kallt var det!
Vaknade i morse och kändes som jag hade tuggummi i hjärnan.

Tuggummit är kvar..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback