Spår och skymning

Var ute och spårade med Christel & hennes vovvar igår. Var alldeles för längesen vi var ute i skogen ihop =) Letade lite mark innan vi gav upp och åkte till hultalid där vi vet att det finns bra mark. La ut spår till Mac & Doxa innan vi åkte en bit upp och la ut spåren till mina. De var dock inte på långa vägar lika avancerade som Christels :-O

Men Ella var superduktig, hon tuffade på som ett litet tåg i spåret! Jag blev både förvånad och jätteglad, hon har inte fattat grejen med spåren innan men nu hade tydligen poletten trillat ner. Dags att göra dem lite svårare tyckte Christel! 

Pepsi.. Ja.. Vad ska man säja? Spår är ju inte riktigt hennes grej om man säjer så ;) Hon går där och snusar lite och vet inte riktigt vad hon gör. Tillsist råkar vi komma fram till slutet och "oj nån har ställt en skål godis här!" Hon ska få göra spår med retning istället tror jag, matte i slutet på spåret drar nog mer =)

Sen gjorde vi två sökövningar med bus-Rebell, han är en riktig personlighet den gangstern. Fast idag gjorde han inte skäl för sitt smeknamn iaf ;) Rebellosaurius Rex!! Han letade upp oss båda två utan att tjuvnypas ett endaste dugg.. När det var dags för Mac & Doxa att gå sina spår var det helt plötsligt mörkt :S Men som de stjärnor de är så fixade dem det ändå!

Blir nog en spårdag till i helgen och så ska jag nog träna lydnad på söndag i o-ström!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback