Sjusovare

Imorse var jag trött.. Sjukt trött... Ola gick upp och åkte hem vid åtta, jag vaknade och pussade hejdå. Somnade om och sov till 12.05!! Fattar ni jag sov bort hela dan!

Har varit en mkt lat människa idag med, legat på mammas altan och läst en bok. Busat med Kutte har jag ju också självklart gjort. Han är så söt och en riktig ligist, godingen..

På onsdag ska Ellis til Birthe igen coh få lite akupunktur inför den stora tävlingen på lördag. Hon har tappat mkt muskler i ryggen och det är inte bra, vet inte vad det beror på riktigt men det lär ju Birthe se..

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: christel

hej hej. lycka till på tävlingen :)

och så ses vi snart hoppas jag//see you

Postat av: R2

Onsdag kl 18 på OBK?

Måste träna ju ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback