I morgon är det dags igen

För då ska jag hämta Fröken hos Lars-Göran för sista gången iår ;)

Nu är hon betäckt 3ggr med Myckle och dessutom behandlad med hippotrim så nu håller jag & familjen alla tummar som går för att hon ska vara dräktig. Vill ju ha en liten fjordtös med Fröken-mamma. Min (fd.) fjording-hatande mamma har redan bestämt namn på den så nu är dt säkrast att det blir något =) Blir det en hingst ska den heta Million och om det blir ett sto så ska den heta Melissa. Lite roligt är det med Melissa, betydelsen av det är Bi undermeningen av det är söt som honung! Det tyckte jag var väldigt passande när jag läste det, hon kan min lilla mamma!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Susse

Är det här jag ska skriva? I alla fall så håller jag oxå tummarna!

Postat av: Lisa

Jaaaa gumman det var här du skulle skriva! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback