Ella igen

Jippie jag fick skriva igen!!!

Igår var jag och tränade med matte, vi ligge ri hårdträning inför Ölandsresan. Pinsamt att göra bort sig när man är på sånt stort ställe juh ;) Min kompis R2 och hans matte var också med och tränade, det tycker jag är roligt. Jag gillar liksom hans matte för hon är rolig och så brukar hon ha gott godis med. Så jag smet till henne så fort matte inte såg *hihi*

Jag fick faktiskt träna ganska mycket, blev tilloch med lite trött på slutet. Matte och R2's matte höll på med en massa konstiga grejer. När jag & matte gick fritt följ så sa R2's matte en massa saker "stanna, sitt, ligg, kommendera" och jag skulle inte göra nåt av det? Ha det fattade jag väl (efter ett tag, jag la mig ner en gång bara) men sen så jädrans löd matte mig och då gick det som tåget =)

Pepsi fick göra lite saker med, då var jag avis hela tiden. Fast jag fick jobab mest som tur var! Pepsi fick iaf hoppa hindret några gånger och gå fint vid matte, fast hon går lite som hon vill. Ibland på vänster och ibland på höger sidan, och sitta ordntligt vid sidan kan hon inte heller. Fast hon är ganska duktig på att rulla runt och när hon gör det blir matte jätteglad =)


Jag längtar faktiskt redan till torsdag för då ska jag få träna igen!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: christel

Hejsan. härligt med träning..vad flitiga ni äro :-)

Postat av: Lisa

Tack så mycket för igår vännen! Det var skönt att komma ut i skogen igen, var alldeles för länge sen sist!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback