Äntligen Fredag!

Och nu är det helg om en halvtimme. Här är så dött på jobbet nu, inget alls att göra.

Har suttit lite och kikat på tradera, det är som Lotta säjer! Beroendeframkallande!
Har shoppat 2 saker idag, ett kombitäcke från Hansbo till Fröken och en liten jättesöt gul Hurtta flytväst til Ellis. Nu kan de äntligen få ha en flytväst var mina vovvar! Har bara haft en som har varit lagom liten till dem för den ena har varit lite för stor framtill för Pepsi så hon har lyckats knixa in frambenen i halslinningen och det blir inge bra. Men nu kan de ha varsinn iaf!

I morgon kommer det en tjej som heter Thérese och hälsar på Fröken. Hon ska kanske bli medryttare på henne om allt funkar som det ska! Kul med sällskap i stallet och skönt att få lite hjälp med motionen och så. Hoppas allt funkar som det ska och att de gillar varandra.

Ska försöka ta mig ut och köra henne en runda på söndag. Har längtat efter det hela veckan men det har varit så sjukt varmt att det inte har varit lönt att ens försöka. Det tar ju lite mer tid att köra eftersom jag bara kör i Fägrilt där jag inte behöver ta mig över nån väg. Så då får man stoppa Frökis i transporten och åka dit först.


Ellis ska få träna lite med, hon är helt understimulerad. Skäller och ska busa hela tiden ;) Pepsi tar vila mkt bättre, hon tycker det är rätt gött att slippa göra nåt. Men sen blir hon helt tokigt glad när vi ska åka bil nånstans!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Spännande med medryttaren! :O) Hoppas du gillar henne och att hon gillar Fröken! :O)

Ååååh jaaa Tradera är sååååå beroendeframkallandeeee!! Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback