Valborg!

Årets partyhögtid är här igen..

Men valborg har liksom tappat sin glans kan man lugnt säja, när man var 14, 15 16 så var det den högtiden man längtade efter. Årets första bad hände var alltid på påsk men årets andra bad var Valborg, dricka cider på badplatsen och i studion.. Ja vilka tider va?? =)

I år blir det nyktert och städat i Falkenberg, ska till Grand och kolla på Joddla. I morgon ska jag tävla Ella så jag ska vara chaffis. Rätt lugnt för vår klass samlas inte förrens vid halv tolv. Hoppas nu och håll tummarna för ett 1:a pris!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Vi håller verkligen tummarna för ett 1:a pris! Skicka ett sms när ni är klara! :-)

Postat av: Jenny

Hej. Är hur tråkigt som helst att inte kunna göra något med henne. Ska till Slöinge på måndag å då får vi reda på vad det är för fel. Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt. Nu är man ju fast i agilityn för alltid =)Så tanken känns tråkig att aldrig få köra med henne igen
Vi håller tummarna för att ni ska få ett 1:a pris!

Postat av: christel

hej. en annan får gå upp mitt i natten i morrn!! vi börjar kl 8!! bahh...lycka till imorrn.jag stannar kvar och kikar på er..see u
ps. vi tränar gruppen på laholms bk kl 10 (fredag)kom om du har tid och lust:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback