Underbara söndag!

Idag har varit en sån där bra dag.
Förutom att Nina ringde mig i morse vid nio..

NIO!

Männsikan är ju inte klok, jag som var lätt bakis.


Åkte till mamsen och fick lunch, sålde min sadel med.
De prutade inte ens på den, fick 8 papp och är lycklig som en speleman.
Ska shoppa dator tänkte jag, och en digitalkamera med.

Globusen verkar passa Frök, Helén provred den idag och de verkade nöjda båda två.
De passar ihop som handen i handsken, bättre än vad jag & Frökis passar ihop iaf.
Kanske blir så att hon får bli Heléns ridhäst och min körhäst?
Vem vet? Det kanske är det som är meningen eftersom hon är en bitch så fort jag ska rida
och en ängel med Helén på ryggen.

Fick fint besök i eftermiddags med, Lotta och Ola och Wille kom och hälsade på.
De hade kladdkaka med sig..
Kladdkaka är sjukt gott!

Vi gick promenad ihop med Helén och Frök, hundarna var också med.
Sol och varmt och gott, helt underbart.

Och Ola har rätt, familjen Sager/Samuelsson borde bli Dalen-bor!

image28

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Ja, en helt underbart härlig dag! En sån dag man behöver ibland - en "göra-ingenting-dag", fast ändå gör man saker som faller en in.. :-)
Det får vi göra om fler gånger!

Postat av: Lisa

Klart vi får göra om det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback