*suck*

Jag får inte radion på jobbet att funka, får inte ut ljudet i högtalarna på den nya datorn. Det är bara ljud i headsetet och det är inte så praktiskt när det ringer. Har haft ett mindre utbrott men har gett upp nu och ringt Daniel som får komma hit och fixa det.

Frökis fick vila igår efter helgen, vill ju inte att hon ska tröttna. Hon fick istället mat ute i hagen och så myste vi en stund med. Hon är så go, lägger huvudet i famnen på mig och kan stå hur länge som helst. Eller så pussas hon med mulen och fnurpar i mitt hår jätteförsiktigt utan att bitas. Gos-häst!

Vovvarna fick bara en minipromenad igår för jag jobbade ju hela långa dagen, 05.15 till 15.45. Var rätt mör när jag kom hem kan jag säja. Fick iaf inkopplat mitt nätverk så nu funkar allt med den bärbara! Satt i soffan och surfade =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback