Jippie.. Eller?

Idag har jag & Ellis varit hos veterinären och fått henne röntgad. De hittade inga förändringar på ryggen eller höfterna och det är bra! Däremot hade hon förkalkningar vid muskelfästena vid höftleden men det är inget att operera på..

Hon har fått Metacam att ge när hon har ont annars ska hon behandlas som innan med akupunktur, backontrack och glucosamin.

Men det bästa av allt är att jag får och kan fortsätta med lydnaden!!! Om jag inte pressar henne för hårt och inte tränar hopp i onödan! Är såååå glad! Speciellt eftersom det gick så bra med apporteringen igår så blev jag extra peppad att fortsätta med lydnaden för då kanske det finns en chans att det kan gå att komma upp i tvåan.

image38
Prinsessan på stenen!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: R2

Förkalkade blir vi ju alla - både här och var;) Bara hon inte har för ont. Nu är det bara att träna, leka och busa :)

Postat av: Lotta

Ååååh va härligt att ni kan fortsätta med lydnaden! Solen lyser verkligen på dig nu! :-D

Krams!

Postat av: Anonym

R2- Ja vissa i huvudet andra i musklerna ;) Tur att det är på hennes matte det sitter i huvudet och inte på Ellis!

Lotta- Äntligen!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback