Helgen snart slut :(

Har haft en superkul och mysig helg faktiskt.

I fredags var Lotta och hälsade på mig på jobbet. Sen åkte vi till badhuset och simmade och badade bubbelpool och bastu. Var skönt trött när jag åkte hem och det höll i sig hela kvällen. Päste i soffan med Ola på kvällen, lika trötta båda två.

I lördags var jag på körkurs för första gången, var väldigt intressant även om jag kunde det mesta som Anna gick igenom denna gången. Vi gick igenom olika typer av selar, selning coh så tömkörde vi både på vägen och i skogen. Hade Annas två underbart fina nordisar, Izor & Baylies samt att Annas pappa var ute och körde med sina två ardennrar framför timmervagnen. Rätt häftigt att se dem användas till det de är gjorda för att göra!

Åkte sen hem till Jojjo och fick lunch, gott för jag var skithungrig efter 3 timmar i skogen. Sen tjötade vi lite skit innan  det var dags för mig att åka vidare. Hade ju fler ställen att hälsa på. Susannes föräldrar tex. där fick jag fika. Rabarberpaj med glass! *mmm* Efter det åkte jag, susanne coh Nenne och tittade på stjärngården. Var kul att se allt coh deras ligghall var ju superfin! En sån vill jag med ha, och de hade gjort en supdersmart bädd med. Helt tvärtom mot vad man brukar göra, halm i botten coh spån överst vilket gjorde att bädden blev väldigt mjuk och fjädrande.

Idag har jag fått massage av Fia mot min onda nacke, såå skönt men ganska ont med. När hon masserade nacken gjorde det så ont att jag började gråta :-O Men det gör ju nytta och då får man stå ut med att det gör lite ont..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback