Häst hela helgen.

Ja det blev ganska mkt häst denna helgen, men kul var det!

I lördags var det sista gången på körkursen, vi fick harva både med en och sen med två hästar. Köra par var lite klurigt men väldigt kul.

   
Baylis & Izor


Och när jag kom hem blev jag så sugen att prova med Fröken så Jan fick plocka fram sin harv och sen harvade vi upp min agilityplan. Den måste bli klar nu snart för jag har köpt en massa nya agilityhinder ju ;)

 
Fröken var hur duktig som helst, väldigt lugn och lyhörd!

Igår var det äntligen dags för bruksridningen, där Fröken förvånade mig genom att vara sådär go och underbar som jag vet hon kan vara. Hon tjurade inte på de andra ett dugg och gjorde allt jag bad henne om! Underbara underbara häst!

 
Här går vi först över en träbro och sen över en presenning, nemans problemas! Lotta var med och lekte paparazzi så jag har massor av fina kort!

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

De va jätteskoj att följa med igår. Tack för de! :O) Skönt att få komma ut på lite egna grejjer när man bara är hemma annars...
Va säger du, ska vi hitta på något på lördag kväll? Ola har nog kastat ut mig hemifrån... Han och en kompis ska vara här och dricka öl... :-P

Postat av: Lisa

Låter som en bra idé! Vad vill du hitta på? Grilla kanske?

Postat av: Lotta

Javisst, grille blir perfa! :-D Är de ok om jag sover över isf?

Postat av: Lisa

Klart det är! Jag får städa undan ett gäng datorer i gästrummet bara ;)

Postat av: christel

Hallojsan. häst för hela slanten..kul :-)
jag drar till ullared på fredag och shoppar loss, passar på att handla lite städ prylar då till jöbbet! ha det gott..och om du kan kör vi lydnad tisdag (imorrn)18:30..platsliggning,kommendering och hela köret..see u


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback