Full fart..

 På jobbet iaf. ALLA vill byta till sommardäck och ALLA ska till tyskland. Men osis för dig då att jag vet att "du kör på friktionsdäck så du kan lugnt åka till Tyskland med dina däck" *moahaha*

Alla har mest bråttom och alla måste in idag. Men när ni får allt komma när vi har tid för er!



Annars är det ganska lugnt hemma, tränar lite med hundarna och ska på kurs ikväll. Fröken har fått stå hela veckan. Har varit så slut när jag har kommit hem från jobbat att jag inte har haft ork till att diskutera med henne. Ska däremot ut och rida med Jan-banan i morgon, tänkte låta honom rida henner ner över vägen och över vägen vid Bröda så kan jag rida sen när vi är förbi det "hemska". Så kanske jag slipper stressa upp henne!

Väntar på en sadel jag har köpt, en Globus Loke. Hoppas hoppas nu bara att den ligger bra på henne. Det kommer ett par och tittar på Dominus:en på söndag som var väldigt intresserade. Och kör man 40 mil för att kolla på en sadel så borde man väl förhoppningsvis köpa den?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback