Eurohorse

Zigenarnas guld varken klittar eller glittrar. Det glänser i solen och gnäggar i mörkret. Älskade hästar!


Igår var det eurohorse, jag hittade inga nosgrimmor men däremot hittade jag en bra bok, tyglar, sadelgjord och stigläder. Men det var iof inga webbers men de var supermjuka iaf. Helt underbara! 

Igår kväll passade jag & Lotta på att dricka lite vin, grilla och tjöta en massa skit =) Det blev värsta goa maten och efterrätt fast jag hade glömt marängerna ;) Det är så kul att vi har lärt känna varandra, och en jädrans tur att vi bor så nära. Det är lätt att umgås med Lotta, vi har lika åsikter om det mesta.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Jag kan bara säga att jag håller med! Tycker det är suuuperskoj att vi har så mycket gemensamma intressen, har någolunda lika värderingar och att vi bor nära varandra! :O) Tänk va världen ändå är liten ibland - Vi träffades ju liksom på BUKE av alla ställen! :O)
Tack för igår! Det gör jag mer än gärna om fler gånger!
P.s Marängsviss funkar ju faktiskt utan maränger i nödfall... ;O)

Postat av: Lisa

Finns bara en sak att säja om det hela; Buke rules ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback