Blondin-istiskt!

Idag och just nu fick jag höra vad jag har väntat i typ 3 år på att höra.. Äntligen! Har det en aning rörigt i mitt huvud just nu, vimsigt blondin-istiskt =)

Har satt ihop hela min agilitybana nu, det blev skitbra och jag & Emsen var ute och testade den. Hundarna var helt crazy och jätteglada. Det märks att det var ett tag sen jag körde agility med Ellis, hon är mkt mer fokuserad när hon har fått träna ett par ggr. Får se om vi får till nån tävling iår! Hade varit kul att testa iaf, sen om det inte går så bra är ju en annan sak ;)

Nu försöker jag få tag Susse och se om vi har fått biljetter till Joddla. Fast hon satt visst på dass =)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Skoj med agility bana! Jag och Bacco kommer gärna och testar nån dag om vi får.. :O)
Ska ni på Joddla minsann? När Ola pratade om Joddla med Siv när jag flyttade hit så undrade jag va f-n han pratade om... *sss* Nu sten-diggar jag "Tony tuggar tuggumi"! ;o)
Vad kostar inträdet till mässan förresten?
Ha en UNDERBAR dag i solen!!!

Postat av: Lisa

Klart ni ska komma och testa min agilitybana! Mässan kostar 100:- i inträde. Joddla är ganska kul att se på levande, men jag tävlar ju dagen efter så jag fick bli chaffis, var det förra gången med. Har iof inte så ont av att inte dricka, man mår ju bra mkt bättre dagen efter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback