Agility och sunshine

Idag har jag jobbat mina normala tider. Sandra var äntligen tillbaka på jobbet!! Smet ifrån en stund och tvättade och städade min bil så den är fräsch tills på lördag när vi ska åka till Göteborg. Håller nog på att bli lite sjuk, hade väldigt ont i nacken och axlarna i morse.

Åkte och handlade hästmat och en router till mams och paps på vägen hem sen åkte jag till mamma och la mig i ett varmt bad. Somnade som en stock och vaknade av att vattnet hade blivit iskallt..

Sen var det dags för agilitylektion med min elev Sanna och hennes bordercollie Max. Vi tränade bland annat framåtskick, bakombyten och sen satte vi ihop en bana på slutet som de fick köra. De var superduktiga och missade bara på ett av hindren (däcket)

image37

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: christel

Tjabba. vad skoj att du tar väl hand om sanna och Max :-), jag har just nu 7 ekipage jag kör när jag har tid..och har dom fram till juni..liiite stressigt. Rebell och jag tränade lydnad ikväll och han skötte sig dinosariskt bra :D
ska göra han bäst snart ;-), så jag vågar låna ut han på tävling sedan..
see u

Postat av: Lotta

Vilket underbart kort på Ella! Hon är också en liten fröken... ;) hihi...

Postat av: REBELL

voff..nu har jag bloggat!!!!

Postat av: Lisa

Christel - Är det nån mer du vet som vill köra agility så tjoa till för Sanna ville gärna ha med nån mer på lektionerna! Härligt att Rebellosaurius Rex skötte sig, tar du med honom hem till mig för en agility-runda snart? Tänkte kanske tjuva honom på nån tävling i sommar om jag får?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback